Windows 10 operációs rendszer KB5000802 / KB5000808 / KB5000809 / KB5000822 frissítés után

2021.04.06

A hibát a Microsoft a KB5001567 frissítéssel orvosolta, a Windows 10 ezen frissítésének telepítése után a KX illesztőprogram ismét rendeltetésszerűen működik. A Gépház/Frissítés és biztonság menüpontjában lehet a frissítésekre manuálisan rákeresni és ezzel siettetni, valamint ellenőrizni a frissítés telepítését.

Az említett frissítés a KX illesztőprogramokra van ilyen hatással, a 8.1.1109 verzióig bezárólag.

A hibát megszüntetni kétféleképpen lehet:

  1. El kell távolítani a kérdéses frissítést. Ezt a következő menüpontban lehet megtenni: Gépház - Frissítés és biztonság - Frissítési előzmények megjelenítése - Frissítések eltávolítása
  2. A KX drivert le kell cserélni más illesztőprogramra pl. KX_V4 driver

Legegyszerűbb megoldásként az elsőt javasoljuk, amíg vagy a Microsoft, vagy a Kyocera nem ad ki új frissítést. 

Leírás a frissítésről, valamint a hibával kapcsolatos információk a Microsoft oldalán találhatók: Link

Oszd meg másokkal is!

Vissza