Szolgáltatásaink köre az irodai igényeknek megfelelően folyamatosan bővül, ahol testreszabott ajánlatokat tudunk kínálni érdeklődő ügyfeleink számára.  Ezek pedig a következők (a szerviz és értékesítés oldalról egyaránt):

1.) Bérlet: azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik nem tudnak beruházási költséget elkülöníteni, 
de mégis szükségük van egy megbízható és korszerű irodatechnikai megoldásra. 
A bérleti szerződéshez Teljeskörű üzemeltetési szerződés kötése szükséges, ezáltal lesz biztosítva az ügyfél számára a 
folyamatos és biztonságos irodai munkafolyamat, amely tartalmazza a kellékanyagtól kezdve a különböző javítási feladatokat.

2.) Átalánydíjas karbantartás:azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik saját tulajdonukban lévő készülékükre szeretnének folyamatos időkökőzönként ismétlődő tisztító karbantartás.

3.) Teljeskörű Üzemeltetési Szerződés: azon ügyfeleink részére kínáljuk, akik saját tulajdonukban lévő készülékekre szeretnének 
folyamatos ellátást biztosító szerződést kötni.

Mit jelent pontosan a TÜSZ?

Irodatechnikai gépek (nyomtatók, fénymásolók) teljes körű üzemeltetését, melynek keretében a fénymásoló papíron kívül minden felmerülő költséget díjmentesen biztosítunk Önnek a szerződés időtartama alatt:
- a kellékanyagok, alkatrészek árát,
- a rendszeres állapotmegőrző karbantartást,
- a szervizszolgáltatást,
- a kiszállási és a szerviz óradíjakat.

Önnek csak és kizárólag a kinyomtatott oldalak száma után kell a szerződésben meghatározott díjat fizetnie. Cégünk szakértelmének és kedvezményes beszerzéseinknek köszönhetően teljeskörű üzemeltetési konstrukció keretében az egy lapra kifizetett költség kedvezőbb, mintha az eszköz kellékanyaggal való ellátását és a javíttatását külön végezné.

Miért éri meg Teljes körű Üzemeltetési Szerződést kötnöm?

- gyors hibaelhárítást tesz lehetővé
- kényelmes, Ön csak bejelenti a hibát, minden mást mi intézünk
- jelentős megtakarítás érhető el az esetileg bejelentett javításokkal szemben
- az elkészült nyomatok után csak utólag kell fizetni
- a szervizköltség tervezhető
- egyszerűen követhető, az elszámolás havonta történik
- javaslatainkkal segítjük a legmegfelelőbb működést
- hasonló teljesítményű cseregépet biztosítunk

Nekem milyen feladataim lesznek?

- a havi nyomatszámot leolvassa a berendezésben található számlálón és lejelenti nekünk
- rendeltetésszerűen és körültekintően használja a bérelt eszközöket
- kifizeti a számlázott tételeket
- és gondtalanul dolgozhat.

4.) Természetesen szolgáltatásaink köre ezzel nem merült ki teljesen, hiszen az ügyfelek igényeinek megfelelően mindezeket tovább tudjuk bővíteni, például távfelügyelettel.